Organisatie toevoegen
Inloggen op je juist geactiveerde account.
Nadat je op de activatielink in je e-mail hebt geklikt kun je inloggen in je account. Kies of je wilt inloggen als “Ticket verkoper” of “Ticket koper”.
Vul in dit formulier jouw gebruikersnaam en gekozen wachtwoord in.
Klik dan op inloggen en je kunt de organisatie gegevens toevoegen!
(afbeelding inlogscherm)
Stel de organisatie gegevens in.
Bezoekers van jouw event willen graag weten van wie ze de kaartjes kopen.
Vul de velden in zodat je bezoekers weten wie het event organiseert.
(Pagina organisatie toevoegen)
Vul de organisatie in.
Vul de naam van jouw organisatie in waaronder je de tickets gaat verkopen.
Vul het e-mail adres in.
Vul dit veld in met het juiste e-mail adres, van je organisatie zodat mensen je kunnen bereiken als ze vragen hebben of andere zaken willen bespreken met je.
Vul het webadres van de organisatie in.
Vul de URL link van je website in, let er goed op dat je geen spelfouten in de link zet anders zullen ze niet bij jouw website terecht komen.
Vul het telefoonnummer in waarop je organisatie te bereiken is.
Hier vul je je telefoonnummer in waar de ticketkopers je op zouden kunnen bereiken als dit nodig zou zijn.
Je eigen logo kun je door middel van “Upload logo” knop te klikken uploaden.
Klik op bladeren
Kies je logo bestand welke je wilt uploaden om op je tickets weer te geven.
Door te dubbelklikken op je logo bestand kom je terug op de pagina.